I Vidsel

Hello

Befinner mig just nu i Vidsel. Igår hade vi en "sista middag i huset" Åt god mat och spelade många roliga spel :) Snart flyttar pappa och karin och de kommer kännas konstigt att nån annan ska bo i vårat hus. Men tror att deras lägenhet kommer bli mysig den också :) Idag har jag mest tagit det lugnt , For och hälsade på farmor och satt där och löste korsord nån timma. Blev sen en sväng förbi staffe och Lotta. En rolig sak är ju att pappa fick igång min iphone igår !!! Fråga mig inte hur han gör men han lyckas alltid ! Vi får väl hoppas att den vill funka iaf nån vecka nu. Känns som jag inte riktigt kan prioritera en ny mobil just nu. Hittade faktiskt precis två fina soffor på blocket som jag har mailat på. Hoppas bara att kvinnan svara och att hon inte har hunnit sälja dom. Hittade även ett matbord med fyra stolar för bara 850 kr ! Ett riktigt kap.

Bild på sofforna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback