En massa skrot

Hello

Som ni såg så köpte jag två soffor ikväll ! Är riktigt nöjd och tyckte 3200 för båda var ett bra köp ;) Annars har jag inte hunnit göra så mycket annat än jobb och flyttpackning ! Börjat plocka ner alla tavlor och packa allt pynt. Rensade även ut städskåpet och gjorde en hel del fynd haha. Aningen mycket skrot och fullt med saker jag glömt bort att jag äger.
Pixie tycker de är jätteroligt med alla kartonger och roar sig med att hoppa in och ut , tror hon kommer gilla den nya lägenheten och speciellt den inglasade balkongen ! Kan tänka mig hon sittandes där en varm sommardag spanandes på fåglar :)

Au revoir


Kommentarer
» Mamma

Oj så roligt att du "fick" sofforna! Det kommer bli jättefint i ditt nya hem och jag är övertygad om att även Pixie kommer att gilla lgh och balkongen kommer bli hennes favvoplats :-)



Kram

2012-02-16 13:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback