Mål

Hello

Tredje dagen med nutrilett avklarad ! Tjuvvägde mig faktiskt idag fast jag vet att det är gode onödigt ;) Första veckan tappar man mest vatten så man ska inte bli så hoppfull över vad vågen säger. Dock så blev jag ändå lite mer taggad när den visa -2,3 kg ! Vattenvikt men ändå ;) Ska försöka komma ihåg och mäta mig också , gjorde inte de sist men är nästan bättre än att väga sig.

När jag gått ner till min första målvikt tänker jag skriva ut vad jag vägde när jag började ! Bara berättat de för några få personer och det är inte roliga siffror vill jag lova. Men de går åt rätt håll vilket iaf känns bra :)

Bäst man slutar blogga nu så man orkar upp på jobbet imorgon :)

Au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback