Andra kuren

Hello

Som de flesta gissat så var det nutrilett som fick återvända igår :D varit sugen på en andra kur länge eftersom jag har 10 kg kvar till mitt mål ! Anledningen till att jag inte börjat tidigare är pga träningen , orkar verkligen inget på gymmet när jag äter nutrilett och får bara sänka vikterna och springa kortare. Men nu har jag kommit på en ganska enkel men bra lösning : Dom dagar jag tränar äter jag antingen middag eller en nutrilett bar innan. På så sätt får jag mer energi och orkar mer på träningen. Dagarna jag inte tränar är det dock fem nutrilett påsar som gäller :) Inne på andra dagen nu och vet av erfarenhet att första veckan är jobbigast ! Tar man sig igenom den så brukar de bara rulla på sen :) Helgerna är tråkigast men det är sånt man får ta om man ska bli en skinny bitch ! ;)

På fredag är det 8 veckor kvar till USA resan och hoppas verkligen att jag kan gå i bikini där utan att skämmas !
Fixade förra omgången och kommer fixa den här med !!

Au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback