Tillbaka

Hello

Över en månad sen jag bloggade sist , då var de sommar och varmt ute , nu är de mest regn.
Dock så lyser solen nu men det händer inte ofta ! Anledningen till varför jag inte bloggat är för att min kamera är sönder :/ Är ju inte nå kul att blogga utan bilder. Just nu går alla mina sparpengar USA resan men blir att köpa ett nytt objektiv när jag kommer hem därifrån , eventuellt kanske jag köper ett där borta också.
Ska låna en kamera när jag far dit så jag kan uppdatera er med allt som händer Over there ;) Är ju bara en vecka kvar tills jag drar så börjar bli lite nervös. Blir ju första gången jag flyger helt själv dit och är ju två mellan landningar som jag ska klara av :P Men tror ändå de kommer gå bra , finns ju massor med människor att fråga om jag nu skulle virra bort mig :) Slipper iaf att mellanlanda i tyskland utan flyger direkt från Stockholm till new york , sen till houston och därifrån till baton rouge ! Var snart ett år sen jag var där sist så längtar sjukt mycket , Förhoppningsvis kommer jag åka dit igen efter jul nån gång , ett år mellan gångerna är för länge.

Nu ska jag se klart en film som jag börjat se och sen bege mig mot gymmet ! Varit riktigt duktig nu på senaste tiden och gymmat och tränat mycket :) Så förhoppningsvis ger det resultat.

Au revoir

Kommentarer
» Malin

Äntligen bloggar du! whooooo! saknar dig, vi får hitta på nåt när du kommer tilbaka!! eller om du hinner innan du åker

2011-09-11 20:40:04
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback