Prime

Hello

Såg att det blev dubbla bilder i förra inlägget! Laddade upp från iphonen så kanske blev nå knas med blogg.se appen?
Ligger iaf just nu i sängen och Camilla har nyss farit hem :) vi har sett den nyaste transformers och den var bra :) optimus prime är helt klart min manliga förebild ! ;) När jag var hos Camilla tidigare idag fick jag massor av vampire diaries avsnitt från säsong 3 ! Vill egentligen börja se redan nu ikväll men ska försöka spara det tills imorgon , börjar jag se nu kommer jag inte kunna sluta och då blir det en trött Jennie på jobbet imorgon ! Så får hålla mig ! ;)
Även införskaffat en ny snygg vinter jacka idag ! Hade tänkt köpa en i stan men tänkte att jag iaf måste kolla i sportaffären här i byn innan , provade en jacka och Den köpte jag ;) inga segsnören här inte ! Den hade kostat 1200 men var på rea för 699 så tycker själv jag gjorde ett bra kap. Blir nog ändå stan på fredag för har lite saker till haloween kvällen på lördag som jag måste fixa ;) kommer bli en kul kväll ! (hoppas jag)

Nu ska jag sova !

Au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback