Ont i magen

Min lilla pixie verkar ha problem med magen igen :/ inte gått på lådan på två dagar men verkar dock pigg. Gett parrifin olja och förhoppnigsvis går hon på lådan inatt/imorgon ! Annars blir de att ringa vetrinär och mest troligt ge ett microlax , tråkigt för pixie men behövligt. Gått så bra nu så länge och har försiktigt infört torrfoder efter en lång period med blötfoder , blir nog att gå tillbaka till blöt igen för att se om de hjälper, synd när hon verkligen älskar torrfoder. Men vill ju inte att min snyggis ska må dåligt :/

Håll tummarna för att jag slipper ringa vet imorgon !!

Au revoir


Kommentarer
» Mamma

Men stackars lilla Pixie... Jag håller tummarna riktigt hårt!!

2011-10-20 07:05:23
» Malin :)

Du kan köpa fiberhusk och blanda i maten, det löser upp i magen :)

2011-10-20 10:46:25
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback