Kvälls blogg

Hello

I morgon ska jag till tandläkaren !! Är sjukt nervös och rädd för att jag ska ha en massa hål :o sänd en tanke till mig i morgon klockan två !

Ikväll blev det att springa med Therese på kraft&hälsa :) känns att de var länge sen man sprang så blev bara 2km. Men de är ju bättre än inget :) plågade sen min mage och hoppas man får lite träningsvärk i den ! Magen kan aldrig få för mycke träning ;)
Efter gymmet for jag direkt till musslan och såg film , blev offside ;D sett den flera gånger men den är lika rolig varje gång !

Nu har pixie lagt sig på min mage och vill att jag ska gosa med henne, hon började nyss bita på min iphone laddare och de är ju ett tecken på att jag ska sluta blogga ;)

Au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback