Du är mitt liv

Hello

Försökte blogga från mobilen tidigare idag men ser att de inte kommit upp. Vet inte om de är blogg.se iphone app eller om de är min mobil som strular ! Det är iaf irriterande när saker inte funkar.

Idag var de första dagen på jobbet , Ganska skönt att komma tillbaka i vanliga rutiner igen :) Sovit helt fel tider i helgen och min kropp behöver verkligen ställa om. Var nog tur att jag sov hos musslan igår så jag tog mig upp i morse ;) Idag har jag även investerat i ett nytt bilbatteri , behövligt men en tråkig utgift dock. Men förhoppningsvis så kommer den starta som den ska nu.
Idag kom pappa och karin förbi som precis kommit hem från två veckor i cypern ! Kan ju berätta att dom inte var lite bruna.. Hoppas dom tappar färgen fort ;)

Nu ska jag titta lite på New moon (om jag hittar den vill säga) och sen sova



Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback