Byte

Helloo

Sitter just nu och väntar på att Theresa ska komma :) Vi ska först till petsmart och byta min furminator , såg igår att jag köpt en för långhåriga katter.. Så ska byta till en för korthåriga :) Sen blir det att besöka Halloween express för lite inhandling ;) Behöver lite fler saker till min Halloween kväll !
Theresa ska även ta med mig på en Thai ställe , hon gillar också Thaimat så ska bli spännande att se om det är lika gott här som hemma :)
Varit lat med att ladda upp bilder nu på sista tiden ! Har massor med bilder att visa så ikväll blir det nog en hel hög hä r på bloggen , Dock så lär ni ju sova vid den tiden så ni får helt enkelt se bilderna imorgon ;)
På tal om tidsskillnad så blev jag väckt 2 inatt av ett samtal från sverige ! Måste nog ha låtit roligt för jag var verkligen inte helt vaken när jag pratade ! Blir att ringa upp när jag kommer hem för minns inte exakt vad jag sa ! haha. Nu rullade hennes bil in på uppfarten så ska sluta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback