Skräckisar !

Hello

Jäklar vad pixie röjde på idag ute hos camilla ! Tror hon åt minst 10 fjärilar under den korta stunden vi var där :P Hon lekte även med en massa humlor men tyckte dom blev tråkiga när dom slutade röra på sig...
Camilla har ju även fotat när pixie åt sin första fågel ! Ska be hon skicka bilderna så jag kan lägga ut dom på bloggen sen ;)

När jag kom hem från jobbet sen hämtade jag upp linn och vi hyrde film på ok , blev en skräckis och man borde ju lära sig nån gång att skräckisar alltid slutar konstigt ! Satt sen och surrade på i soffan som avslutning på kvällen :) I morgon efter jobbet blir det först att springa på åsen med Therese och sen ska vi se Harry Potter ! Ska bli kul att se bion men känns tråkigt att de är sista filmen :/ Man har ju i princip vuxit upp med harry potter ! Tror jag ska börja läsa om alla böckerna så känns de nog bätte :)

Nej nu ska jag sova ! Börjar jobba klockan nio i morgon så ska försöka få några timmars sömn :)

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback