Palt !

Hello


Har precis kommit hem från Farmor där man fått palt till lunch ! Inte helt fel om man säger så ;) Självklart började de precis regna nu när vi kom till pappa så ute kan man inte sitta :/ Riktigt bajs väder om man säger så¨, konstigt att de kan gå från strålande sol till spöregn.

Var duktig och tog med mig kameran till pappa men glömmer självklart usb kabeln !!!!!! Så blir inga bilder från idag förens i morgon. Men kan iaf visa mitt nya läppstift som jag fyndade i borlänge ! Har letat hur länge som helt efter ett orange läppstift men de har varit slut överallt ! Hittade dock ett som nästan stämmer med färgen som jag vill ha :)


Dock ser der mer rött än orange ut på bilden

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback