Lediga dagen

Hello

Idag har jag hunnit med ganska mycket faktiskt ! Annars då man är ledig brukar de bara bli att man såsar bort hela dagen och bara gör ingenting (eftersom alla andra jobbar) Men idag började jag iaf med att strosa runt lite på byn , träffade på mormor så satt och surrade med henne ett bra tag i lomtjärn :)
Tog sen Muan till vidsel och styrde sen mot farmor och farfar ! Satt ute på altanen och löste korsord (börjat bli bra på de nu ) och drack kaffe. Plockade även en skål jordgubbar från farmors land som jag snabt smaskade i mig !  Egenplockade jordgubbar är så mycket godare än dom man köper på affären !

Blev även ett dopp i älven , inte alls så kallt som jag trodde ! Simmade en hel del och övade livräddning med emma :P
Blev sen att erika skulle följa mig till älvsbyn så nu ikväll har vi bara myst på här i läggan :) Ätit lite chips och sett i rymden finns inga känslor :) Alltid kul med besök !
Erika har redan lagt sig och jag borde också sova !


Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback