Hemma från Peace and Love !

Hello

Nu är jag hemma från Peace and love :D Varit en grymt rolig vecka kan jag lova er !
Är ganska svårt att beskriva hur det är att leva på en camping med 30 000 andra människor om man inte själv upplevt de ;) Bästa på festivalen var nog volbeat och filip & fredrik ! :D
Eftersom jag inte tog med min systemkamera (risken att nån snor den är stor) Så har jag inte så många bilder därifrån. Hade bara ström i mobilen första dagarna så blev inte så många bilder där heller. Dock så köpte vi två engångskameror som vi fotade med :) Känns dock gode skönt att få komma hem igen efter en vecka i tält , att sova i min hårda säng är rena rama lyxen nu !

Hittade dock en bild från dalademokraten som visar en bild på campingen taget från en helikopter !
dock ser man inte riktigt hela campingen för en del fortsätter åt höger ;D Så har ni aldrig sett 30 000 tält så vet ni nu hur de ser ut :P


Kommentarer
» Malin

å fyfan, tänkt å bo där mitt i smeten! inte mysigt!

2011-07-04 17:57:52
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback