Work and sleep

Hello Snart får man krypa ner i soffan och somna till tvn :) såg att BB gick i repris sju så de ska jag se. Så hoppas verkligen Ingen väcker mig idag ! Lyckas alltid ringa nån och störa när man ska sova efter man jobbat. Sen blir det nog en gode chill söndag , har bjudit pappa och Karin på middag så får se pm dom behagar att dyka upp :) Om jag orkar ska jag försöka köra ett star Wars maraton ;D har varit sugen på star Wars sjukt länge nu ! Lovar även att jag ska lägga in mer bilder i morgon. Har lite nytt i köket som jag måste visa :) (skriver från mobilen så därför det ser konstigt ut ) Au revoir

Kommentarer
» Karin

Det hade ju varit super om inte pappa skulle jobbat i kväll :-( hoppas på 3:e gången gillt senare kram men tack för tanken i alla fall

2011-02-27 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback