Suris

Hello

Verkligen inte hunnit blogga men nu tänkte jag ta tag i det :) I morse steg jag upp sju för att hinna till Öjebyn ! Efter jag stått och frusit ute vid bussplatsen i ungefär 20min inser jag att bussen inte kommer ! JAG HATAR BUSSAR ! Så då blev de inget Öjebyn eftersom nästa buss gick ETT !
Räknade dock ut att mormor borde vara vaken så gick upp dit istället. Efter nån timma ringde Musslan och vi drog på gymmet. Idag blev de armarna som fick sig en rejäl omgång. Fick Inviga min nya sportbh och träningslinne :) Bhn var bra men tyckte linnet var aningen litet men de funkar :) Sved dock i plånboken när jag handlade träningskläderna men de är de värt.

I måndags åt jag även surströmming för första gången ! Jag kan meddela att de var gode gott :) Hade inte speciellt höga förväntningar så blev positivt överraskad !
Tog lite bilder med mobilen som bevis på att jag verkligen åt de ;D


Kommentarer
» Mamma

Gilla surströmming = Massor med vuxenpoäng :-)

Träna = Härligt

Bussen = Illa!



Stor kram!

2011-02-24 07:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback