Natt svammel

Hello Jag kan inte sova ! Är trött i kroppen efter träningen men är pigg i huvudet ... Legat och läst Elsas värld nu ett tag och funderar på att pröva sömn lyckan i soffan ! Brukar funka att slå på en bra film och låta ögonen falla igen. Imorgon ska jag träna och sen blir det att fixa frillan ! Har Sveriges fetaste utväxt så ska bli skönt att bli av med den ! Som alltid så är det Amanda som gör mitt hår :) hon är min trogna frisör sen flera år tillbaka och Känns konstigt om nån annan skulle klippa mig. Så vill ni bli snygga i håret kan jag rekomendera hennes Nyöppnade salong i vidsel ! Nej vet ni vad , nu ska jag inta soffläge och förhoppnings vis hamna i drömmarnas värld inom kort ;) Au revoir ( inlägget ser nog lite konstigt ut eftersom jag bloggar från mobilen )

Kommentarer
» Mamma

Jäklar vad du är duktig!! Vad tror du, kan vi dra av nån 100-lapp snart? :-)

Kram!

2011-02-09 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback