Jag vaknar klockan fem

Hello

Har blivit lite glest med bloggandet i helgen eftersom jag har jobbat :) Men nu ska jag bättra mig igen.

Så vad har jag då gjort idag ? Efter jag slutade jobbet for jag och grattade johnny som fyllde år :) Var där en stund innan jag for hem. Skulle egentligen på gymmet men de blev inte , ska dit i morgon i stället !
Blev sen middag hos mamma och solsidan , tyckte dagens program var riktigt kul :D
Har även sett den nyaste narnia som jag inte riktigt blev så imponerad av :/ Eller nog var väl den bra men gillar dom andra två bättre ! Sen till en tråkig sak , tror pixie har problmen med urinvägarna :/ Hon har alltid gått på lådan sen hon kom till mig , men nu har hon kissat på olika ställen i lägenheten två gånger. Trodde först det var en form av protest men nu har det hänt igen. Ska ringa vetrinären imorgon och höra vad dom säger. Hoppas att det inte är nå farligt. Kan även bero på fodret men tycker de borde ha hänt tidigare då eftersom hon ätit samma.
Ska försöka få i hon mycket vätska och bara ge hon blötfoder.

Vad tycker ni om kollaget jag gjorde igår med kläder och skor ? Vill ni ser med av sånt eller vill ni att jag ska skriva mer om andra saker ? Vill gärna ha era åsikter :)



au revoir

Kommentarer
» Kajsa Marlene

Gör båda grejerna det är roligt me lite av båda sidorna [;

2011-02-07 05:10:28
» cecilia algotsdotter

Nää stackars Pixie, hoppas det inte är nåt allvarligt! :(

2011-02-07 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback