I work work

Hello

Nej ikväll är jag bitter så bjuder verkligen inte på kvällens pryl ! Deppar över att jag har obefintligt med jobb och att det är kallt ute , samt en massa annat som spökari min hjärna. Men så kan de vara Ibland.
Hade funderat på att spontan följa med mamma och jens på SM i sthlm i morgon. Men tror jag sparar mina pengar istället. Har 5000 sparade på ett hemligt ställe men kanske borde använda dom till nå bättre ex räknigar...

Nej men skulle verkligen behöva en ny tv eller nå sånt. Eller nej egentligen inte. Min tegelsten funkar utmärkt förutom att den tar mycket plats. Skulle behöva måla om i läggan men de känns också som en jobbig utgift. Nej jag vet inte vad jag ska göra riktigt just nu.

Har iaf börjar läsa lite omvårdnads kurser nu så kanske man blir undersköterska nån gång. Då kanske man blir lite bättre behandlad av älvsby kommun ! Hatar verkligen att man bara duger åt kommunen då de är sommar och inte annars , på sommaren släpper dom på alla regler och anställer alla som vill. Känns iaf bra att dom på jobbet också tycker att de är konstigt så är ju inte bara jag :) Tur man har snälla arbetskamrater :) På måndag ska vi äta surströmming ! har aldrig egentligen smakat de på riktigt så de blir nog bra :D Hoppas att de smakar godare än de luktar ;)



Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback