en vanlig

Hello

Godkväll !! Här sitter jag då , nyss hemkommen från Ok :) Konsum hade stängt så blev att smita på ok istället :) Kvällens jobb gick bra ! Tiden gick hur fort som helst vilket jag anser är ett bra tecken.
Måste även berömma mig själv lite för att jag i veckan hållit min träningsplan :D Hade ju som mål att minst träna tre gånger per vecka och det har jag gjort ! Kommer dock bli fyra gånger innan veckan ärt slut , för ska gymma i morgon när jag kommit hem från jobbet :) Vågen på badhuset visar -2kg men tror inte riktigt på den , den har en förmåga att vara gode opålitlig.

Håll utkik för snart lägger jag upp kvällens pryl !!!

Kommentarer
» Mamma

Men hallå där!! Snyggt jobbat gumman!!! Få se nu... då är vi nere i 1100 kr :-)!!



Jag tror på dig!!

KRAM

2011-02-13 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback