Bussen här ute går ingenstans

Hello Befinner mig just nu i vidsel :) så därför jag inte bloggat nå idag. Kom hit vid två och for sen förbi farmor och farfar. Träffade emma och Erika och såg lire film Från då man var liten :) tycker det är jättekul att se film från när man var liten :) man får sig alltid ett Gott skratt ! Nu sitter jag och tittar på mauro och pluras kök , mest för att Lars w är med måste jag erkänna ;) Längtar tillbaka till peace and love och till Winnerbäcks spelning ! Spelningen var helt underbar och jag fick höra Min favorit : timglas <3 Trodde aldrig jag skulle få höra den låten live men det fick jag ! Nej ny ska jag sluta , bloggar från mobilen så blir lite jobbigt att skriva :) Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback