Strunt

Hello

Datorn verkar iaf fungera för tillfället så en liten blogg tänkte jag bjuda på ! Iphonen därimot fortsätter att tjorva ! Blir så jäkla less på att den hela tiden ska tjorva med laddningen så nu ger jag upp den. I morgon ska jag beställa en Iphone 4s till mig själv i försenad julklapp. Tycker faktiskt jag är värd en ny mobil efter allt tjorv med den jag har nu.

Sen om nu nån missat de så är de nyårsafton imorgon ! Har inte bestämt vad jag ska göra än och vet inte när jag kommer göra det heller. Känner mig helt menlös inför denna nyårsafton så kommer säkert sluta med att jag sitter själv hemma i läggan och gör ingenting. Får nästan lite panik då jag inser att ett helt år har gått ! Dagarna bara springet förbi och jag hinner inte alls vara med i svängarna. Jag tittar mig omkring och ser hur alla utvecklas och går in i nya faser i livet. Själv står man fortfarande och stampar på samma plats
och drömmer om ett mer spännande liv. Jag törs inte släppa taget om tryggheten och klamrar mig fast där jag känner mig säker. Inser även hur många vänner som jag glidit ifrån detta år , folk som flyttat eller som frivilligt avslutat bekantskapen. Men allt kanske har en vettig mening och kanske kan jag lära mig nått från allt som hänt ?

Nu ska jag inta soffläga , slå på en film och somna.



Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback