Våffla

Hello

Sitter just nu invirad i täcket och kom precis ut från duschen , det borde vara obligatoriskt att ha täcke vid datorn !  Har annars varit en gode skön kväll med jobb och sen BB :) Hoppas man får sitt jobb schema för sommaren snart så man kan börja planera lite , är ju som svårt när man inte vet när man är ledig. Låter iaf som att man ska få en heltid i sommar :D Är ju inte helt fel om vi säger så.
För övrigt tycker jag att ni ska hålla tummarna för mig imorgon ! Kanske kommer hem med en röd våffla om jag har tur ,  Längtar verkligen sjukt mycket efter en egen bil !

Nu ska jag inta sängläge och läsa !

Här får ni en bild på en riktig snyggis !


au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback