Socker

Hello

Idag var det en grymt läskig dag på skolan ! Dom flesta i min bekantskapskrets vet att jennie lundberg är grymt rädd för sprutor av olika slag. Självklart skulle vi då idag testa att ta blodsocker och ge insulin !
Vågade inte sticka någon men lät Kerstin kolla blodsockret på mig iaf ! Såg det som ett försök till terapi..
Blundade dock hela tiden och var sjukt skakig , var ännu värre när hela klassen tittade på. Vet egentligen inte varför jag är rädd för sprutor för de gör ju egentligen inte ens ont ! Är nog bara själva vetskapen om att dom ska sticka nått i mig. Sen kan man ju fråga sig varför de går bra med både tatueringar och piercingar ?! Men de är som inte på samma sätt.

Annars har jag väl inte gjort så mkt idag. Tvättat några maskiner och haft BB date med Musslan och Linn :) Jag och Linn såg även Paranormal activity 2 (stavning?!) Kan berätta att den var SJUKT ÄCKLIG ! Sen mitt under de läskigaste hör jag något som smäller i mitt fönster ! :O Visar sig sen dock att de är Musslan som kastar sten och vill in ;) Gode imponerande att hon kunde kasta ända upp till mig ! ;D Nu ska jag se VD och sen SOVA !



Au revoir

Kommentarer
» Mamma

HU för sprutor!!! Jag förstår dig verkligen vännen!!

2011-04-13 07:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback