PPPP ?

Hello

Öppnade precis min lönespec ! trodde de skulle vara betydligt mer eftersom jag ändå fick ihop 132h.. Hm ajja.
I morgon ska iaf jag och pappa fara och kolla på en bil ! :D Kanske blir att köpa den om den ser fin ut :)
Annars så började jag dagen med att fara och överraska min bror med tårta och paket - han fyller nämligen 18 år idag :) Begav mig sen till öjebyn och for efter det en snabbis in till stan. Fyndade ett par nya skor vilket jag var i stort behov av ! Bild på skorna kommer sen när jag orkat ta kort på dom ;)
Sen när vi hade ätit lunch i stan kom camilla på att vi inte satt nån p-skiva !!! Kubbade som aldrig förr och skrek böner till ovan ! Och ver ni vad ?! jag blev bönhörd ! Ingen parkeringsbot för mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback