Kissseee

Hello

Ja då sitter man här igen ! Har blivit en vana att skriva ett inlägg innan jag hoppar i säng :)
Hade tänkt fråga er läsare vad ni vill se mer av i bloggen ? Alltid kul att veta vad folk tycker är roligt att läsa om. Annars så hade jag rekord med läsare igår ! De tackar vi för.

Har även börjat fundera på vad man skulle ha gjort på valborgs , är ju party lite överallt så de känns lite svårt att välja. Men de brukar ju som sagt alltid lösa sig om jag känner mig själv rätt ;) Hade som planerat att jag skulle lägga upp bilder på min nya bil ikväll ! Men som ni kanske läst så har jag ingen bil att fota ! Men jag är inte bitter över det för min pärla finns säkert nånstans där ute i världen ! Och på tal om pärla så åker musslan bort idag :/ Kommer sakna hon ! Nej nu ska jag inta sängläge och börja läsa min nya historia tidning , har snart köpt alla på konsum så måste nog sakta ner lite nu...

Har hittat två roliga prylar ikväll så imorgon får ni dubbla dagens pryl ! ;D

Eftersom jag inte fick nån bilbild så får ni kolla på snuffe istället :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback