jag ska bara ...

Hello

Nu har Bc och Doolie lämnat mig för den här gången ! ;( Dock inte för evigt hoppas jag :)
Sitter just nu inlindad i täcket mitt och slö surfar vid datorn , läst alla bloggar som finns och nu är de dax att börja städa ! Har blivit en aning sandigt på golvet från doolie och en hel del disk från mig och rebecka. Min lägga känns aningen stökig så ska nog fixa det innan jag beger mig ut på en prommis med Kajsa :)

I morse steg jag upp sex (bc sov) och åt frulle , drog sen till jobbet vid sju och kom hem vid tio. Ska tillbaka till jobbet vid sex och vara där till nio. Ändå gode chill me sånna här delade turer för man hinner göra saker på dagarna. Dock är ju inte kvällarna så roliga eftersom man slutar nio och börjar sju dagen efter , men tycker bara det är härligt att få jobba och dra in pengar :D Sen ikväll kommer nog malin förbi vilket ska bli kul ! Inte träffat henne på länge så vi har massor att prata om. Tror jag ska inhandla frukt och bjuda henne på fruktsallad ! Hoppas inte hon hinner läsa detta för då har jag ju avslöjat mig !

Nej nu kan jag inte blogga mer ! skriver bara för att slippa börja med städningen...

Bjuder på en söt bild på Pixie då hon övervakar Doolie på säkert avstånd !^
Doolie och Pixie kommer dock bra överens och dom är riktigt söta när dom luktar
på varandra sådär i smyg ! Sist rebecka var här låg som brevid varandra och sov :)



Au revoir

Kommentarer
» Anonym

FRUKTSALLLAAAAAAD !!

2011-04-02 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback