I will be back !

Hello

Nämen hej på er , de var ett tag sen ! har lagt bloggen åt sidan i veckan pga jobb men nu är de helg och jag är ledig ! fick ändå ihop 135 timmar i mars så lönen som kommer nu lär bli gode skön ;)
Sitter just nu och dricker Apelsin juice från Brämhult ! Lätt den godaste juicen som finns , innehåller två kilo apelsiner och massor med fruktkött ! Dock är den gode dyr men de är de värt !

Gårdags kvällen spenderades i piteå hos magnus. Men som jag alltid säger så är fredag ingen bra fest dag. Drog hem där efter elva för att jag var så jäkla trött ! Annars hade vi en grymt trevlig kväll :) Jag och camilla var ensamma tjejer så vi tvingades delta i en MASSA wow snack.. ;D

seriösa egobilder innan piteå...


Kommentarer
» Rebecka

snuttan kom hit!! jag sakarej

2011-04-09 14:34:50
URL: http://itsallaboutbc.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback