Fynd

Hello

Nu loggar jennie lundberg ut för dagen ! Är fortfarande sjukt mätt från grillningen men hoppas de lugnar sig när jag intar sängläge ;) I morgon blir de öjebyn och sen jobb. Hade även tänkt springa in på dollarstore ! Gör alltid de när jag ändå är i piteå ;) Lyckas alltid fynda något kul när jag är där !
Har även suttit och kollar in massor med saker som jag vill ha från ikea ! Man blir ju gode avis om man kollar hur fint musslan fått i sin lägenhet ! Själv har man bara en massa beggade saker och fula gula väggar. Men inte dör jag för det inte ! Malin och linn ! ska vi inte dra på ikea snart ? :D

Au revoir

Kommentarer
» Malin

JAAAAAA!! På lördag!?!? :D

2011-04-26 09:33:35
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback