De blåser genom hallen

Hello


Har precis sett klart bb och tänkte att de vore en bra ide att blogga lite :)
Började dagen med att dra till Öjebyn och träffa T. Kändes bra och jag fick ut gode mkt från våran träff idag. Blev sen en snabb sväng på dollar och på djurmagasinet. Handlade en snygg ny sele till Pixie och lite kuddar på dollar till mig själv , lägger upp bilder på de imorgon för orkar inte ta kort just nu ;)
När jag kom hem till älvsbyn blev det en prommis med linn och oliver , grym skönt väder ute så de var riktigt promenad väder. For sen förbi camilla och släppte ut pixie så hon fick vara ute. Blev dock bara en kort stund eftersom min lilla kisse inte gillar när de är snö. Hon fick iaf busa av sig lite med blake och kjell-åka vilket resulterade i att hon har varit gode lugn ikväll.

Nu är de bara 3 dagar kvar tills vi ska dra till fjälls i en vecka ! Längtar grymt mycket och de ska bli skönt att komma bort från älvsbyn ! Bara mysa på och köra skoter :)

Nu ska jag kolla VD och sen kanske jag slänger upp dagens pryl åt er.

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback