The Boys Are Back in Town

Hello

Godmorgon kära vänner ! 
Ska försöka vara en duktig jennie idag och städa lite samt tvätta :/ Mindre kul men måste göras. Inte att man fick sova nå länge idag heller. Camilla kom och plinga på dörren vid nio och då var det bara att stiga upp. Fast när jag tänker efter så är det ju ganska bra eftersom man får gode många saker gjorde om man stiger upp tidigt.

Igår var jag och kajsis och kollade på fotboll :) Erikas lag spelade och dom var riktigt duktiga , dock blev det oavgjort men bra ändå. Sen mot kvällen blev det att fara och leka med snygg Holger ;) Jag vill också ha en kattunge ! Undrar om man kan krympa pixie ?! Holger var iaf sjukt söt ! Tittade även på the expendables , gillar du manliga hårdingar , knivar och bomber är det här filmen för dig ;) Kanske inget mästerverk men den var gode kul. Nu ska jag sätta mig och läsa lite i sagan om de två tornen och sen dra ut på byn.

Au revoir


Kommentarer
» Såfaja

Toffa grappar :D

2010-09-28 18:37:12
URL: http://rabiesrudolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback