halv åtta hos...

Hello

Då har man natt jobb igen då. Började städa köket på jobbet i tisdags så inatt har jag gjort klart det :)
Kan säga att de tog gode många timmar ! Men men nog om köket på jobbet.
Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Skulle egentligen börja jobba nio men fick börja fyra istället och jobba till åtta , gå hem en timma och sen komma tillbaka nio och börja om :P Lite drygt men de funkar. Klockan är iaf just nu tio över tre så natten har gått gode fort iaf :) Tror därimot att jag ska vara sjukt duktig när jag kommer hem och inte sova ! Ska nog börja med att tvätta de första jag gör tror jag. Har som sagt endel tvätt som behöver tvättas.. Känns som att jag bara har fula kläder i min garderob just nu. Så Tvätt blir det när jag slutar jobba. Men om nu tvättstugan råkar vara bokad så kan jag ju alltid Diska eller städa i läggan. Har en förmåga att stöka ner den ganska så bra. Måste bli bättre på att hålla ordning !

Fredagar brukar ju vara sjukt bra dagar , men nu kan jag inte se fram emot helgen lika mkt för råkar jobba lördag söndag. Men man ska inte klaga för de finns massor som inte har något jobb. Så det är bara att slita så man får in lite kooosing. Men en rolig sak är att jag blivit gode duktig på att lägga mig i tid på kvällarna ! Ligger oftast före elva eller iaf innan tolv om jag är själv hemma. Mycket bra för att vara Jennie Lundberg. Hade ju en period i våras då jag inte la mig före tre på morgonen ! Skönt att man kommit ur den. Vet egentligen inte varför jag la mig så sent men tyckte de var så grymt skönt att somna när man var riktigt trött.. Hm dålig motivering kanske.



au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback