TATU

Hello

Kan medela er att mina kamera är laddad nu ! :) Så imorgon blir det att bjuda på lite bilder. Måste ju visa upp hur jag bor. Fast kom på att de nog är gode onödigt eftersom jag antar att de få som läser denna blogg har varit hemma hos mig ^^ Men kan göra det ändå ;) Idag är det endast NIO dagar kvar tills jag lämnar detta land för något mycket bättre ! Kommer bli sjukt skönt med en Semester , längtar som bara den. Tur att jag började tvätta idag för måste ju ha med mig en del kläder när vi far. Fast tror jag packar lätt och shoppar desto mer haha ;D
ÅHHH jag längtar så sjukt mycket just nu ! Kanske man tillåme kan få sig lite färg , hörde att de hade varit 30 grader för nån vecka sen ;) 

Imorgon när jag sovit (jobbar natt) måste jag ringa till vetrinären och boka en tid för sterilisering för Pixie. Det smärtar i mitt lillhjärta att göra det men de är för hennes och mina grannars bästa. Eftersom hon löper gode konstant nu kan hon aldrig slappna av och skriker så högt att de hörs ända ner till tvättstugan :/ Hoppas jag får en tid innan jag far, hade varit skönt att få vara med när det händer. Eftersom hon löper så ofta nu kan hon heller inte vara med sina bästisar , så går det om man bara har hankatter till kompisar. Men de blir nog bra tror jag :)

smurf ! jag vill tatuera mig och det är NU !! Hitta denna bild nyss , min halvfärdiga kvinna
Hon var gode snygg i svart också ;)


au revoir

Kommentarer
» Patrik

Jag vill också ha en karate kidtröja =(

2010-10-23 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback