STÄDNING

Hello

Som ni märker så är min blogg gode halv färdig, men jag orkar inte göra klar den just nu. Tappade all motivation till blogg design just nu. Blir nog att trixa färdigt med den inatt då jag jobbar. Just nu borde jag egentligen gå och diska bort ALL disk jag har ! Borde också tvätta samt ladda kameran vilket jag ännu inte har gjort. Så mycket jag borde göra men ack så lite jag gör.

Igår blev det att se Sex an the city med Malin och Linn. Kollade på en massa random avsnitt och surrade. En m ycket trevlig kväll :) NEJ nu ska jag ladda kameran och sen diska ! Kan inte sitta här och blogga bara för att skjuta upp allt tråkigt som jag måste göra !

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback