Sömn

Hello !

Jag har tagit bilder idag :) Har inte gjort de på sjukt länge men de känns nice att ha tagit upp kameran igen.
Men eftersom jag inte orkat trixa i PS än så bjuder jag bara på några vanliga från idag :) De andra får ni vänta med till sen tror jag. På tal om nått helt annat så har jag börjat kolla på Vampire Diaries ! Jag brukar inte gilla serier men den här är iaf grymt bra ! Så till er som gillar fantasy och Twilight kan jag starkt rekomendera den !
Såklart så är det inte lika bra som Twilight (inget klår dom filmerna) Men ändå massor med bra.

Igår hände en gode mysko grej. Vid typ  sex på kvällen  la mig i soffan och slötittade på Sex and the city. Eftersom jag jobbat natt och inte sovit sóvit speciellt mkt var jag gode trött vilket resulterade i att jag somnade. Vaknade sen halv ett på natten och var sjukt förvirrad ! ;D Hade ingen aning om var jag var och varför jag hade kläder på mig. Fattade aldrig att jag somnat på soffan. Sen när jag väl insåg det släpade jag mig till sängen och sov till halv åtta ! Var dock gode pigg där vid halv ett men somnade tydligen i sängen ändå !
Så egentligen borde jag inte vara trött just nu men känner mig ändå lite små sömnig. Fast de är ju egentligen bra eftersom jag inte borde vända på dygnet.

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på vampyrer och sen blir det sängen med en bok som date ! Börjar jobba halv sju i morgon och måste nog stiga upp halv sex för att hinna till parkskolan i tid ! Önska mig lycka till !

Jag ändrade mig , ni får bara en bild som är tagen med min cam ;D


Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback