Snuffipuff

Hello

SItter just nu hos Camilla :) Var duktigt och gick hit ! Tog även med mig Pixie så hon fick leka av sig lite med Kejll-åke och Blake. Dagens Facebook Grej måste ju vara snön Haha. Inte bara en som skrivit "åh de snöar"
Om jag ska säga min åsikt så tycker jag det är ganska trevligt med snö. Allt blir så mycket ljusare och finare.
Tror jag måste införskaffa lite fågelmat så mina fina sidensvansar slipper äta rönnbär och bli fulla och dö. Har hittat 4 stycken utanför dörren redan ! Så blir att köpa lite gomat till dom ;)

Nej de här blir en kort blogg , ska snart äta :)

Hittade lite bilder på Camillas dator :)

Pixie var lite mindre här :)


Jag i brunt hår ;D


Au revoir

Kommentarer
» lars

och dagens andra facebook grej handlar om luleå hockey :P

2010-10-14 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback