ROCK ROCK AND MORE ROCK

Hello

Igår fredag blev de att jag följde med Sandra till havsbadet på personal fest :)
Tog bilen från Backträsk vid tre och for sen in till älvsbyn så jag kunde packa lite saker. Svängde förbi konsum och systemet och började sen rulla mot Piteå. När vi kom fram blev de lite chill på hotell rummet innan vi gick ut till dom andra som bastade och badade i havet ;D
Vid sju började showen Rock 'n' Roll Circus. Riktigt bra med duktiga artister. Sen efter showen och den gode maten blev vi utlovade rockotek, men det var ingen höjdare ! Spelades Dansband och diverse dåliga låtar.
Vi lyckades även bli kompisar med ett gäng pojkar på 6-7 år :p Sprang omkring i klackar och jagade dom under middagen haha. Sen ville dom att vi skulle fortsätta jaga dom nu på morgonen , men ack så råkade vi vara lagomt tärda från gårdagen så killarna fick leka själva :P 
Var iaf en grymt trevlig kväll ! 

Sitter just nu i Vidsel och väntar på att gamlingarna i soffan ska se klart "här är ditt liv " Hade velat se Sahara som går på trean istället :) Blev en mycket lugn lördagskväll och de kan vara gode skönt ibland ! Är dock en aning rastlösa men ska nog sätta mig och läsa lite i sagan om de två tornen. Måste ju ta och läsa klart böckerna snart , har läst dom tidigare men kände att jag behövde uppdatera mig lite på den fronten. Inhandlade ju även the last song för ett tag sen så var som lite sugen på att börja läsa den också. Filmen var ju riktigt bra så kan tänka mig att boken är ännu bättre. 

Au revoir

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback