Resa

Hello

Har inte hunnit skriva tidigare idag för har haft fullt upp hela dagen ! Började med att jag steg upp sex för att jobba. For hem från jobbet vid fyra och fram till nio tvättade jag non stop ! Vid nio drog jag till jobbet igen för att jobba natt , och ja , här sitter jag nu ;) Han inte riktigt tvätta allt utan har kanske en maskin som jag ska fixa i morgon. Imorgon är det ju dagen före den stora avrese dagen ! :) Längtar gode mycket men känns som om jag har så lite tid !
Bara i morgon ska jag hinna :

*Fixa A-kasse papper med Sandra
*tvätta
*Packa klart
*Handla
*Städa bort stöket från packningen
*sova
*Fara till Vidsel
*Åka tillbaka till Älvsbyn
*Få besök
*Gå på banken

Jag får lite panik när jag skriver allt detta ! Lär ju inte hinna sova när jag slutar jobbet klockan åtta. Blir att slå på en maskin tvätt de första jag gör , leta fram alla papper till a-kassan och sen städa läggan. Måste även gå på konsum och inhandla en stock snus att ta med till resan samt hinna på banken. Vid ett går min buss till vidsel och jag far hem därifrån vid fyra fem. Sen blire packa de sista. Bilen mot kallax avgår 04.30 på torsdag morgon ! FUCK. Lär ju bli att sova på flyget iaf. Då går det ju iaf bort lite flygtimmar , för lär bli gode många timmar innan vi är framme. Känns nästan lite overkligt att vi ska fara , kommer bli så sjukt roligt när vi väl kommer fram. Så fort vi är framme kommer jag skriva det på bloggen. Kommer även berätta var jag befinner mig ;) Lovar att fota en massor och lägga upp en massa bilder hela tiden, iaf så mkt jag hinner. Måste ju få njuta av min semester också ;) Nej nu ska jag pimpla i mig lite kaffe ! Kommer behöva det inatt !

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback