Potatis

klockan är bara tjugo i ett och jag är redan trött ! Inte bra, inte bra. Tror det är dags för en kopp kaffe nu !  Eller är nog lika bra att jag klunkar i mig två koppar så de ger nån effekt. Lär ju få springa och kissa hundra gånger men de är sånt man får ta. Kom precis på att jag har tvätt som hänger på tork i tvätt stugan hemma! Så måste nog ta och plocka ihop de när jag slutar. Hoppas ingen har bokat i morgon för hade velat tvätta några fler maskiner. Blev bara tre idag och har som sagt några fler kvar ;)

Förr när jag jobbat natt la jag mig alltid i sängen för att sova när jag slutat. Men nu kör jag alltid på soffan ! slår på en film på låg volym och lägger mig och inväntar sömnen, helt underbart skönt ! Jag avgudar soffan jag har nu och skulle inte vilja byta tillbaka till min förra. Är så skönt att ha en soffa som man kan sträcka ut sig i ! min förra var ju bara en mini soffa från ikea och som gav en höftproblem som en 100 åring ! jag har egentligen ingen aning om vad jag skriver. Min hjärna känns som mos och nu blir det KAFFE !

Olika varianter av potatis mos :








au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback