Fire

Hello

Sitter på jobbet och har natt. Endast sju och en halv timma kvar tills man får bädda ner sig i sängen !
Tror dock natten kommer gå lätt eftersom jag slumrade till i soffan idag. Blev sjukt trött där vid fem tiden så la mig och slö tittade på tv , vilket resulterade i sömn. Vaknade inte ens när camilla knackade på dörren och kom in ! Inte bra.

Har även hunnit med en prommis med linn samt mat på Cafe storgatan. Efter vi ätit klart började vi diskutera meningen med livet , en sån där djup sak som man inte bör fundera på. Vi kom iaf fram till att man vill så mycket men gör så lite. Har iaf efter denna diskution kommit på att jag kanske borde läsa till undersköterska. Är egentligen inte så många kurser jag måste läsa till eftersom jag läste gode många omvårdnads kurser på gymnasiet. Men som sagt vi får väl se vad som händer. Hade tänkt hinna in till syon imorgon och höra vad jag behöver läsa och hur länge de kommer att ta. Hade ju varit chill om man kunde börja efter jul i så fall eller nått. Är egentligen inte ett dugg sugen på att gå skola men känns som om jag kommer få betydligt mer jobb om jag blir undersköterska. Gick ju som sagt Barn och Fritid på gymnasiet och vart ju i princip ingenting. Varför gick man ingen smart linje som typ el eller bygg ?
Sen har jag ingen aning om vad jag vill jobba med i framtiden heller. Vet inte om jag vill jobba med skrikiga ungar och jobbiga barn ? Känns som om jag vill göra något annat i livet. Är dock lite sugen på att utbilda mig till brandman i sandön. Synd bara att det är långt borta... Sen bor man på internat vilket säkert är sjukt kul MEN antar att man inte får ha pälsdjur där ? Blir ju svårt att ta med Pixie då. Fast de borde man ju kunna kolla upp , vad dom har för regler och sånt. Läst på gode mycket om utbildningen i skydd mot olyckor (brandman) och den verkar iaf grymt kul ! Är dock gode höga intagningspoäng på den... Men som sagt vi får se vad som händer. Tar en dag i taget och så får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback