Du måste finnas

Hello

Skrev ett inlägg igår från mobilen men märker nu att de aldrig kommit upp. Så jag får helt enkelt skriva ett nytt. Helgen har varit bra :) I fredags Hade vi tjejfest för camilla hos mig , dock var jag och rebecka lite slitna så vi la oss vid tolv. Fredagar är egentligen ingen bra festar dag , man är alltid så slut efter veckan som gått.
På lördagen åkte jag upp till stugan , Självklart missade jag när pappa sköt en älg. Lyckas alltid missa det ! Men det kommer väl nån gång när även jag får vara med när det händer.

Är egentligen sjukt många saker som jag måste göra ! Åker på torsdag och har massor med kläder som jag måste tvätta ! Har inte ens börjat packa nått. Måste även fixa klart alla mina räkningar och göra det fint i läggan. Camilla ska nämligen bo här och ta hand om Pixie medans jag är borta. Så de måste ju se någorlunda fint ut när hon ska vara här. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Hade tänk tvätta hela dagen i morgon också men nu åkte jag på jobb. Så imorgon jobbar jag först 7-4 och sen vaken natt ! Underbart !
Nej men tänk om jag skulle ta tag i lite saker istället för att sitta och slö titta på en massa serier på datorn.

Nej nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv ! Ska gå ner till tvättstugan och kolla om det är ledigt.

Au revoir

Kommentarer
» Karin

Har du laggt in 2 växeln ;-) om du minns vad jag menar......packa på kram

2010-10-25 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback