Alice

Hello
SÅg att jag inte bloggat på två dagar nu ! inte bra inte bra :/
Sitter just nu hos Sandra och lever rövare ! Hittade nästan hela vägen hit den här gången , svängde bara fel på ett ställe ;) Men nu vet jag iaf hur jag hittar hit så nu slipper jag fråga om vägen hela tiden.
Igår kväll for jag , Lnn och Camilla på tjejkvällen i Piteå. Förstår egentligen inte varför man ens far på en tjejkväll. Är ju sjukt med köer och massor med folk. Men det är som kul på nått sätt ändå. hade dock bestämt att jag inte skulle handla nå allas. Men kom ändå hem med en tröja och en bh från cubus. Men det var bra investeringar tycker jag ;) T
Men nu ska jag vara trevlig med Sandra och sluta blogga
AU revoir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback